Kosaram

GYIK

ELKÖLTÖZTÜNK! A Monello baby&more ÁTVÉTELI PONTUNK ÚJ CÍME:
POPGROUP | H-1023 Budapest, Riadó utca 7.

A Széll Kálmán tértől 15 percre BKV-val.
Google helymeghatározás:
https://www.google.hu/maps/place/Budapest,+Riad%C3%B3+u.+7,+1026/@47.5224554,18.9928424,17z/data=!3m1!4b1!4m5!3m4!1s0x4741dece3ed72c71:0xf0c9500ce8bbc2d3!8m2!3d47.5224518!4d18.9950311

Ez egy vörös téglás épület ez egy irodaház, a recepcióra belépve a POPGROUP-ot és Karácsony Vikit kell kérni, ő fogja átadni a csomagot.
A munkánkat segíted, ha pontos összeget hozol, fizetés csak készpénzben lehetséges.

Parkolni az irodaház előtti felhajtón sajnos nem szabad, de az utcában ingyen lehet parkolni.
BKV-val megközelíthető a Pasaréti téri megállótól az 5-ös busszal, vagy a Kelemen László utcai megállótól a 61-es, 129-es villamossal. A Pasaréti téren egy Aldi szupermarket található.
5-ös busszal Pasaréti téren kell leszállni, és vissza felé kell sétálni, van egy zebra az úton ott átjönnek és besétáli az úton. 61-es villamos illetve 129-es busszal el kell jönni az Akadémia megállóig és ott kell átsétálni a parkon, hátulról elhaladva az HBO mellett leghátul lesz, nagy üveges irodaház.

Átvételi pont nyitva tartása:
H-P: 10.00 - 17.00

A csomagot először össze kell készítenünk, ez pár napot is igénybe vehet, így amikor már a csomag átvehető, arról külön értesítést küldünk e-mailben.
Sajnos előfordulhat, hogy ez az értesítő e-mailünk a SPAM mappádban landol, ez egyénileg van beállítva mindenkinél, ezt mi sajnos nem tudjuk befolyásolni. Ezért kérlek, ha az 5. nap elteltével sem kaptál értesítést, akkor csekkold a spam mappádat, vagy érdeklődj nálunk telefonon, a fent írt számon. Vagy e-mailben az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. címen.

 

Az alábbi fizetési és kiszállítási lehetőségek állnak a vevő rendelkezésére.
Ha utalással fizet:
a) előre átutalja az összeget és személyesen veszi át a terméket (miután mi erről értesítettük) = 0Ft
b) előre átutalja az összeget és GLS csomagküldő kiszállítást kér = 1200Ft
c) előre átutalja az összeget és postai kiszállítást kér = 1504Ft Ha átvételkor, utánvétellel fizet:
d) utánvétellel átvételkor fizet kp-ban és személyesen veszi át a terméket = 0Ft
e) utánvétellel átvételkor fizet és GLS csomagküldő kiszállítással megy a csomag = 1575Ft
f) utánvétellel átvételkor fizet és postai kiszállítással megy a csomag = 1950Ft Külföldre történő kiszállítás esetén a címtől függően egyedi árazás kerül kiszámításra.

Honnan tudom, hogy mikor mehetek a csomagomért / hogy, mikor kerül kiszállításra?
A csomag kiszállítása / kipostázása után értesítést küldünk neked erről e-mailben "Kiszállított megrendelés" tárggyal. Ha ezt az e-mailt megkaptad, akkor tudsz a csomagodért menni vagy az azt követő napon számíthatsz a postás érkezésére.

Mit jelent pontosan a 3-5 nap, mint szállítási / átvételi idő?
Ezt az idő megjelölést a webshopon a termék ára alatt láthatja a shop almenüben. A webshopon megadott szállítási határidők munkanapként értendőek, tehát hétfőtől-péntekig terjednek. Azaz amennyiben pénteken vagy a hétvégén adja le a rendelését, annak feldolgozása a kiszállításra / átadásra vonatkozóan csak a következő munkanaptól számítódnak, azaz hétfőtől, az jelenti az 1. munkanapot. Tehát ha pénteken, szombaton vagy vasárnap adja le a rendelését, akkor 3-5 napos szállítás/átadás esetén legkésőbb a következő hét péntekig kell azt leszállítanunk, vagy átvételre átadnunk az átvételi pontunkon
Megadhatok -e számomra megfelelő kiszállítási időintervallumot, például 3-5-ig?
GLS kiszállítás esetén, a csomag kiszállítását megelőzőn a GLS értesíti a vásárlót a kiszállítás várható időintervallumáról, amennyiben ez nem megfelelő a vásárlónak, akkor azt a GLS által megadott felületen (e-mail, sms) lehet módosítani. Így nekünk nem releváns megadni a kiszállítási időintervallumot, mert ezt a GLS intézi. A megértést köszönjük.
Rendelhetek –e külföldről?
Igen. Külföldre történő kiszállítás esetén a címtől függően egyedi árazás kerül kiszámításra. A vásárlóval közvetlenül vesszük fel a kapcsolatot.
 
 
Mit tegyek, ha nem találok pont olyan terméket amire szükségem lenne?
Fontosak számunka az egyedi igények is, szívesen járunk kedvükben azoknak is, akik nem találták meg a számukra megfelelő terméket, méretet vagy szín és anyag kombinációt. Írd meg nekünk az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. címre, milyen terméket szeretnél, és amennyiben kivitelezhető, mi igyekszünk elkészíteni a te személyes termékedet! (Az ár függ a kivitelezés nehézségétől és az anyagtól így minden egyedi igény egyedi ajánlatot is jelent, melyet személyesen egyeztetünk.)
 
A számlát mikor kapom meg?
A számlát fizetés után e-mailben küldjük el a vásárló részére, úgynevezett e-számlát.
 
Hol tudom személyesen megnézni vásárlás előtt a Monello baby&more termékeket?
Előre történt egyeztetés után, amit az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. vagy a +36305927585 számon tudsz megtenni, a Monello baby&more Átvételi pontban tudod személyesen megnézni vásárlás előtt a Monello Baby & More termékeket. 

Nem találom a kérdésemre a választ, mit tegyek?
Vedd fel velünk a kapcsolatot e-mailben a Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. címen, vagy pedig telefonon a +36305927585 -ös telefonszámon.
   A Monello baby&more© baba - mama termékek olyan praktikus, hiánypótló, minőségi designer textil megoldások, melyeket anyukák közreműködésével, az anyukák igényei szerint terveztünk meg.

Minden termékünk szerzői jogi védelem alatt áll.
 

Bejelentkezés vagy Regisztráció

fb iconLog in with Facebook